Kuidas valida POS süsteemi?

POS süsteem

POS süsteemi valik sõltub teie ressurssidest ja projektijuhi vajadustest. Kolm kõige olulisemat asja, mida kaaluda, hõlmavad funktsioone, hinda ja kasutajaliidest. Projektijuhi esmase töövahendina peab tarkvara sisaldama kõiki vajalikke funktsioone, mis aitavad projekti juhtida, hind peab olema taskukohane ka pikemas perspektiivis ning tarkvara peab olema igapäevases kasutuses lihtsasti kasutatav projektijuhi jaoks.

Funktsioonid

Sõltuvalt teie tegevusalast võite olla huvitatud erinevatest asjadest. Näiteks peavad tootmisettevõtted üheaegselt planeerima inimressursse, laoseisu, tootmistorustikku, kulusid ja raha. Kuigi turundusprojektijuht võib vajada ainult head ajastamistööriista koos CRM-i integratsiooniga.

Kuidas otsustada, millised funktsioonid on olulised? Esimene samm oleks mõista, millised on teie käsutuses olevad ressursid. Teie ressursid võivad olla aeg, meeskonnaliikmed, spetsiaalse projektijuhi olemasolu, projekti teostamise aeg, eelarve, laoseisud, kliendiandmed, tootmisüksus jne. Sõltuvalt teie ressursside tüübist saate valida kõige ühilduvama tarkvara kasutada projektijuhtimises.

Kui olete teenusepakkuja, näiteks juhite konsultatsiooni- või loometeenuste ettevõtet, vajate inimeste, aja ja projektide jaoks ressursiplaani. Te ei pruugi projektijuhtimises vajada automaatseid laoseisu uuendusi, kuid projektijuhina peate saama selge ülevaate projekti ulatusest ja ajakavast, millega teie meeskonnaliikmed praegu tegelevad ja kas neil on selleks vajalik ressursse projekti õigeaegseks lõpuleviimiseks.

Et paremini mõista, milliseid POS süsteemi funktsioone vajate kõige rohkem, vaadake, millised on praegu suuremad probleemid. Kas projektid viibivad pidevalt? Kas tootmine on ootel, kuna mõned osad on puudu? Kas teie meeskonnas on suhtlemisprobleeme?

Kas inimestel, kes juhivad toidukäitlejaid, nagu restoranid, kohvikud ja baarid, on toidujääke? Kas peate menüüst asju maha võtma, kuna koostisosad on otsas? Kas teie ettekandjad istuvad teatud päevadel või kellaaegadel tegevusetult? Kas mõnel muul ajal on klientide jaoks pikk ooteaeg?

Seda tüüpi kitsaskohtade tuvastamine POS süsteemi abil aitab teil mõista, kus on ressursside haldamist kõige rohkem vaja. Seda tüüpi analüüsi põhjal võite avastada, millise projekti kallal peate kõige rohkem töötama. See aitab teil valida selle, mis sobib pikemas perspektiivis.

Kui olete loetlenud peamised POS süsteemi funktsioonid, mis on teie ettevõtte jaoks kohustuslikud, ja tuvastanud probleemid, millega tulevikus edasi töötada, on teil vähem võimalusi ja lihtsam on valida sobivaim planeerimislahendus.

Hind

Kuna ressursiplaneerimise ja projektijuhtimise POS tarkvaralahendusi on järjest rohkem, on hinnad üldiselt üsna mõistlikud ja igaüks peaks leidma oma eelarvele sobiva lahenduse.

Pilvepõhise POS tarkvara valimisel on tavaliselt fikseeritud kuutasu, mis teeb selle kättesaadavaks ka väiksematele ettevõtetele. See hõlmab tavaliselt kindlat funktsioonide komplekti. Võimalikud on väikesed kohandused, kuid kohandatud valikud maksavad tavaliselt rohkem. Pilvepõhise tarkvara teine eelis on see, et seda täiustatakse pidevalt. See tähendab, et teel võib olla uusi funktsioone ja värskendusi.

Kui otsite rohkem kohandamisvalikuid, peaksite uurima kohandatud lahendusi. Kuid olge valmis maksma natuke rohkem, kuna POS süsteemi tuleb kohandada vastavalt teie vajadustele. See võib olla usutav valik, kui juhite suurt tootmisettevõtet ja teil on väga nüansirikkad vajadused.

Credit24 väikelaenu abil on võimalik POS süsteem endale kättesaadavaks muuta!

Kasutajakogemus

Kuna POS tarkvara on teie ettevõtte paljude inimeste jaoks igapäevane tööriist, valige kindlasti hea kasutuskogemust pakkuv valik.

Intuitiivne disain muudab tööriistade õppimise ja kasutamise meeskonnaliikmete jaoks lihtsamaks. Nii peate kulutama palju vähem aega töötajatele selle kasutamise õpetamisele ning kui midagi on lihtne ja mugav kasutada, on inimesed kohanemisvõimelisemad uuele tarkvarale üleminekuks.

Pilvepõhine tarkvara võimaldab süsteemile ligi pääseda erinevatest seadmetest. Saate kasutada töölauaversiooni kontoris või mobiilirakendust liikvel olles. Pilvepõhine lahendus võimaldab ka erinevaid seadmeid tarkvaraga siduda. Näiteks vöötkoodiskannerid, mis lihtsustavad laoseisu pidamist, või ettekandjarakendused ja köögiekraanid, mida restoranid saavad kasutada ettekandjatele laualt tellimuste vastuvõtmiseks ning teave saadetakse automaatselt kokkadele mõeldud köögiekraanile.

Teine aspekt, mis parandab ressursside planeerimise tarkvara kasutajakogemust, on reaalajas värskendused. Nii on teil alati täpsed andmed laoseisu või projekti edenemise kohta, millega teie meeskond töötab. See tähendab ka seda, et teie loodud armatuurlaudu või arvutusi värskendatakse automaatselt, lähtudes praegusest ressursside kasutamisest.

POS valimine