×

Loo konto

või logi sisse

Eesnimi on kohustuslik
Perekonnanimi on kohustuslik
First name is not valid!
Last name is not valid!
See ei ole õige e-posti aadress
E-posti aadress on kohustuslik
See e-post on juba registreeritud
Salasõna on kohustuslik
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Teenuste tingumustega nõustumine on kohustuslik
Email or Password is wrong!

Teenuse Tingimused

 

TELLIMINE JA MAKSMINE

> Valige Hansa Mööbel internetipoest välja Teile sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Ostukorvis saate tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada või lisada tooteid juurde.
> Kõik hinnad Hansa Mööbel internetipoes on välja toodud koos käibemaksuga.
> Tellimuse vormistamisel kontrollige, kas soovitud tellimuses on kõik andmed korrektselt esitatud, valige sobiv makseviis.
> Peale ettemaksuarve tasumist Teie poolt valitud viisil loetakse ost sooritatuks ning Teie tellimus võetakse täitmisele.
> Teie tellimuse täitmisele võtmiseks peab ettemaksuarve tasumisele kuuluvast summast olema tasutud vähemalt 50%.
> Ostude eest saate tasuda:

Ülekandega pangakontole

Peale ostu vormistamist saadame Teile ettemaksuarve  e-postiga. Ülekande selgitusse palume märkida tellimuse number.

Pangalingiga

Peale tellimuse vormistamist suunatakse Teid automaatselt valitud panka makset sooritama. Peale maksekorralduse kinnitamist tuleks lahkuda internetipangast vajutades nuppu "Tagasi kaupmehe juurde".

Krediitkaardiga

Peale tellimuse vormistamist toimub koheselt maksmisele suunamine Kaardikeskusesse. Peale kaardi numbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Kaardikeskus tehingu pangas. Peale maksekorralduse kinnitamist tuleks lahkuda internetipangast vajutades nuppu "Tagasi kaupmehe juurde".

 

Järelmaksuga

Kui soovite tellimuse eest tasuda järelmaksuga, siis täitke vajalikud lisaväljad ning vastuse järelmaksu taotlusele saate kohe.

Kas ja kui palju mulle laenatakse?

Esitage taotlus ja saate teada, kas ja kui palju on Teil võimalik Hansa Mööbel internetipoest laenu saada.
Esitage taotluse siit > http://www.liisi.ee/taotle-jarelmaksu/

  • Positiivse otsuse korral võtame Teiega ühendust ning lepime kokku aja, millal kaup Teile tuuakse.
  • Lepingu saate allkirjastada kas digitaalselt või saadame Teile lepingud allkirjastamiseks tavapostiga.
  • Lisainfot küsige tööpäevadel kell 9.00 - 18.00 telefonil +372 686 3231 või e-postil info@hansamoobel.ee

Miks just Liisi järelmaks?

Liisi

  • Kiire vastus limiidipäringule
  • Võimalik sissemakse alates null eurost
  • Lepingu kestvus kuni 4 aastat
  • Liisi järelmaksu võivad taotleda kõik vähemalt 18-aastased Eesti Vabariigi kodanikud või Eestis alalise elamisloaga inimesed
  • Liisi järelmaksu võivad taotleda kõikide pankade kliendid
  • Lepingu sõlmimiseks ei ole vaja müügikohta minna
  • Makseperioodi muutmine tasuta
  • Kliendikeskne lähenemine
  • Minimaalne ostusumma puudub, maksimaalne ostusumma puudub
  • Laenusummat aitavad suurendada sõprade-pereliikmete käendused
  • Ettenägematute makseraskuste tekkimisel ja kohesel teavitamisel leiame üheskoos kliendiga sobiva lahenduse
  • Pikaajalisi kliente kohtleme erilise hoole ja lugupidamisega!

Püsikliendiks registreerunud saavad kaupade eest maksmisel kasutada ka kliendikontol olevat raha vastavalt kliendikonto raha kasutamise tingimustega.

 

Püsikliendi eelised. Kliendikonto

  • Soodushinnad kehtivad ainult HansaMööbel.ee registreeritud klientidele.
  • Kliendikonto rahaga saate osta kaupa soodushinnast veel soodsamalt.
  • Kliendikontol olevad vahendid rahaks ei vahetata.
  • Teil on võimalus saada infot uutest toodetest, sooduspakkumistest ja kampaaniatest otse enda e-posti aadressile.
  • Kasutajaks registreerumisel kanname Teie loodavale kliendikontole 50 EUR
  • Iga ostu summalt kanname 5% Teie kliendikontole tagasi, mida saate kasutada järgmise ostu sooritamisel.
  • Kliendikontole kogutud raha saate kasutada kaupade eest maksmisel tingimusel, et kliendikontolt kasutatav raha ei ulatu rohkem kui 15% toodete kogumaksumusest.
  • Juhul kui tooted on allahinnatud rohkem kui 15% lisaallahindlust boonuspunktidega ei rakendada.

NÄIDE: kui soovite osta HansaMööbel.ee poest 300 EUR eest kaupa ja Teie kliendikontol on 50 EUR, siis peate 300 EUR asemel tasuma ainult 255 EUR. Seega olete kasutanud oma kliendikontolt 45 EUR (=15% toote maksumusest). Peale ostu sooritamist Teie kliendikontole jääb veel 5 EUR Lisaks kanname Teie kliendikontole 5% (15 EUR) ostu summast tagasi. Teie kliendikontole jääb kokku 20 EUR, mida saate kasutada järgmise ostu sooritamisel.

 

TRANSPORT JA TARNEAEG

  • Tasuta mööbli tarne üle kogu Eesti!
  • Kaup tuuakse välisukseni. Soovi korral lisatasu eest (25 EUR) tuuakse kaup Teie tuppa.
  • Soovi korral on Teil võimalik tellida Hansa Mööbel e-poest ostetud kauba kokkupanek meilt. Kirjutage meile oma soovist e-mailile info@hansamoobel.ee
  • Peale ettemaksuarve tasumist saadetakse Teile e-postiga kinnituskiri tellimuse täitmisele võtmise kohta. Kinnituskirjas on märgitud aeg, millal Teie poolt tellitud tooted Teieni jõuavad ning kuidas toimub kauba toimetamine Teie poolt nimetatud kohta.
 

GARANTII JA KAUBA TAGASTUS

  • Praak- või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele. 
  • Peale praak- või kahjustatud toote avastamist, palume sellest teada anda esimesel võimalusel. 
  • Juhul kui ostetud toode Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 30 päeva jooksul toode tagastada ja Te saate kogu raha tagasi.
  • Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt.
  • Toote tagastamiseks palun saatke meile avaldus e-mailile info@hansamoobel.ee kus on ära toodud järgmine info: Teie kontaktandmed, tellimuse number, võimalikult täpne probleemi kirjeldus, ning Teie arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda.
  • Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Tellija arveldusarvele 30 päeva jooksul alates kauba tagastamisest.
  • Hansa Mööbel vastutab toote kvaliteedistandardi eest, mis ilmneb 24 kuu jooksul toote tarbijale üleandmise ajast.
  • Hansa Mööbel ei kanna vastutust mööbli amortiseerumise eest.
  • Mööbli kokkupanekut tuleb teostada vastavalt kaasasolevale juhendile.
  • Toote garantiitunnistuseks on Teile e-postiga saadetud arve.
  • Praaktoote või kvaliteedistandarditele mittevastava kauba avastamisel, asendab Hansa Mööbel kauba kvaliteetsema toote vastu või tagastab raha.
  • Garantii kehtib toodetele, mis on saanud transpordi käigus kahjustada või kannavad tehasedefekti.
  • Ostja kaotab oma õigused tasuta garantiiremondile juhul, kui: mööbel on kokku pandud juhiseid jälgimata, mööbel on kahjustatud ostja poolt.
  • Kauba tagastamiseks peab toode vastama teatud tingimustele: toode on kahjustamata, toode on pakendatud originaalpakendisse samal kujul, kui see jõudis kliendini, tootel peavad olema säilinud kõik algsed kirjad.
  • Juhul kui toode ei vastanud ülaltoodud lepingu tingimustele, kaotab klient oma garantiiõigused.
  • 30 päeva möödudes, ei kuulu kohaletoimetatud kaup enam tagastamisele.
 

PRIVAATSUS JA ANDMEKAITSE

  • Kõik Hansa Mööbel külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
  • Hansa Mööbel ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele
  • Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist Hansa Mööbel andmebaasist.
  • Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse, Hansa Mööblil puudub sinna juurdepääs.