×

Loo konto

või logi sisse

Eesnimi on kohustuslik
Perekonnanimi on kohustuslik
First name is not valid!
Last name is not valid!
See ei ole õige e-posti aadress
E-posti aadress on kohustuslik
See e-post on juba registreeritud
Salasõna on kohustuslik
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Teenuste tingumustega nõustumine on kohustuslik
Email or Password is wrong!

Teenuse Tingimused

 

TELLIMINE JA MAKSMINE

> Valige Hansa Mööbel internetipoest välja Teile sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Ostukorvis saate tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada või lisada tooteid juurde.
> Kõik hinnad Hansa Mööbel internetipoes on välja toodud koos käibemaksuga.
> Tellimuse vormistamisel kontrollige, kas soovitud tellimuses on kõik andmed korrektselt esitatud, valige sobiv makseviis.
> Peale ettemaksuarve tasumist Teie poolt valitud viisil loetakse ost sooritatuks ning Teie tellimus võetakse täitmisele.
> Teie tellimuse täitmisele võtmiseks peab ettemaksuarve tasumisele kuuluvast summast olema tasutud vähemalt 50%.
> Ostude eest saate tasuda:

Ülekandega pangakontole

Antud makseviisi valimisel on teil võimalus tasuda kauba eest ülekandega pangakontole
Makserekvisiidid:

  • Saaja nimi: ALV Miltrade OÜ
  • Saaja reg kod: 12193317
  • Saaja konto: EE181700017003144587
  • Palun märkige selgitusse oma tellimuse number

Pangalingiga

Peale tellimuse vormistamist suunatakse Teid automaatselt valitud panka makset sooritama. Peale maksekorralduse kinnitamist tuleks lahkuda internetipangast vajutades nuppu "Tagasi kaupmehe juurde".

Krediitkaardiga

Peale tellimuse vormistamist toimub koheselt maksmisele suunamine Kaardikeskusesse. Peale kaardi numbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Kaardikeskus tehingu pangas. Peale maksekorralduse kinnitamist tuleks lahkuda internetipangast vajutades nuppu "Tagasi kaupmehe juurde".

 

Järelmaksuga

Kui soovite tellimuse eest tasuda järelmaksuga, siis täitke vajalikud lisaväljad ning vastuse järelmaksu taotlusele saate kohe.

Kas ja kui palju mulle laenatakse?

Esitage taotlus ja saate teada, kas ja kui palju on Teil võimalik Hansa Mööbel internetipoest laenu saada.
Esitage taotluse siit > http://www.liisi.ee/taotle-jarelmaksu/

  • Positiivse otsuse korral võtame Teiega ühendust ning lepime kokku aja, millal kaup Teile tuuakse.
  • Lepingu saate allkirjastada kas digitaalselt või saadame Teile lepingud allkirjastamiseks tavapostiga.
  • Lisainfot küsige tööpäevadel kell 9.00 - 17.00 telefonil +372 686 3231 või e-postil info@hansamoobel.ee

Miks just Liisi järelmaks?

Liisi

  • Kiire vastus limiidipäringule
  • Võimalik sissemakse alates null eurost
  • Lepingu kestvus kuni 4 aastat
  • Liisi järelmaksu võivad taotleda kõik vähemalt 18-aastased Eesti Vabariigi kodanikud või Eestis alalise elamisloaga inimesed
  • Liisi järelmaksu võivad taotleda kõikide pankade kliendid
  • Lepingu sõlmimiseks ei ole vaja müügikohta minna
  • Makseperioodi muutmine tasuta
  • Kliendikeskne lähenemine
  • Minimaalne ostusumma puudub, maksimaalne ostusumma puudub
  • Laenusummat aitavad suurendada sõprade-pereliikmete käendused
  • Ettenägematute makseraskuste tekkimisel ja kohesel teavitamisel leiame üheskoos kliendiga sobiva lahenduse
  • Pikaajalisi kliente kohtleme erilise hoole ja lugupidamisega!

Püsikliendiks registreerunud saavad kaupade eest maksmisel kasutada ka kliendikontol olevat raha vastavalt kliendikonto raha kasutamise tingimustega.

 

Püsikliendi eelised. Kliendikonto

  • Soodushinnad kehtivad ainult HansaMööbel.ee registreeritud klientidele.
  • Kliendikonto rahaga saate osta kaupa soodushinnast veel soodsamalt.
  • Kliendikontol olevad vahendid rahaks ei vahetata.
  • Teil on võimalus saada infot uutest toodetest, sooduspakkumistest ja kampaaniatest otse enda e-posti aadressile.
  • Kasutajaks registreerumisel kanname Teie loodavale kliendikontole 50 EUR
  • Iga ostu summalt kanname 5% Teie kliendikontole tagasi, mida saate kasutada järgmise ostu sooritamisel.
  • Kliendikontole kogutud raha saate kasutada kaupade eest maksmisel tingimusel, et kliendikontolt kasutatav raha ei ulatu rohkem kui 15% toodete kogumaksumusest.
  • Juhul kui tooted on allahinnatud rohkem kui 15% lisaallahindlust boonuspunktidega ei rakendada.

NÄIDE: kui soovite osta HansaMööbel.ee poest 300 EUR eest kaupa ja Teie kliendikontol on 50 EUR, siis peate 300 EUR asemel tasuma ainult 255 EUR. Seega olete kasutanud oma kliendikontolt 45 EUR (=15% toote maksumusest). Peale ostu sooritamist Teie kliendikontole jääb veel 5 EUR Lisaks kanname Teie kliendikontole 5% (15 EUR) ostu summast tagasi. Teie kliendikontole jääb kokku 20 EUR, mida saate kasutada järgmise ostu sooritamisel.

 

TRANSPORT JA TARNEAEG

  • Tasuta mööbli tarne üle kogu Eesti!
  • Kaup tuuakse välisukseni. Soovi korral lisatasu eest (25 EUR) tuuakse kaup Teie tuppa.
  • Soovi korral on Teil võimalik tellida Hansa Mööbel e-poest ostetud kauba kokkupanek meilt. Kirjutage meile oma soovist e-mailile info@hansamoobel.ee
  • Peale ettemaksuarve tasumist saadetakse Teile e-postiga kinnituskiri tellimuse täitmisele võtmise kohta. Kinnituskirjas on märgitud aeg, millal Teie poolt tellitud tooted Teieni jõuavad ning kuidas toimub kauba toimetamine Teie poolt nimetatud kohta.
 

GARANTII JA KAUBA TAGASTUS

Olete avastanud praaktoote või arvate, et toode on saanud transpordi käigus kahjustada? Ärge muretsege, leiame koos lahenduse! Võimaluse korral saatke praaktootest pilt ning kahjustada saanud detaili number juhendi järgi meie e-mailile info@hansamoobel.ee, sellisel viisil leiame kiiremini lahenduse.

Hansamoobel.ee 30-päeva raha tagastus võimalus

Erinevalt paljudest teistes veebi- ja tavakauplustest on teil võimalus kaup tagastada ja raha tagasi saada täiesti ilma põhjuseta 30 päeva jooksul. Tagastamise eest maksma ei pea. Meie logistik võtab teiega ühendust ja lepib meie kulleri saabumisaja teiega kokku. Tagastamisele kuuluv toode peab vastama järgmistele nõuetele:

  • Mööbel peab olema pakendatud originaalpakendisse (võite avada pakendi ettevaatlikult lõigates läbi pakendi lindid);
  • Kvaliteetsed tooted mis on olnud kokkupandud või on üritatud kokku panna ei kuulu tagastamisele;
  • Toode ei kuulu tagastamisele kui on kahjustatud kliendi poolt;
  • Juhul kui tagastamise põhjuseks on toote halb kvaliteet asendame toote kvaliteetsema vastu või tagastame raha;
  • Tagastamisele kuuluvatele kaupadele tuleme järgi 10 tööpäeva jooksul juhul kui ei ole kokku lepitud teisiti. Anname Teile kauba tagastusleht, kus on olemas info toote, maksmise kohta.
  • Praak- või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele.
  • Raha tagastatakse kliendile sellele pangakontole, mida ta edastas e-mailile info@hansamoobel.ee. Raha tagastatakse ainult kaupade eest, mitte teenuste eest.

 

24 kuuline kvaliteedigarantii

Kõikide Hansamoobel.ee lehel müüdavate toodete tootekirjeldus on saadaval iga toote all infos. Hansamoobel.ee toodetel on 2 aastane tootjagarantii mille tingimused leiate tooteinfost ja garantiilehelt. Pärast ostu kontrollige kaup enne kokkupanemist.

Garantii kehtib tingimustel:

  • Kokkupanemisel peab järgima tootja kokkupanemise juhendit.
  • Garantii kehtib toodetele millel on kvaliteeti puudujääke mis on põhjustatud tootja või tarnija poolt.

Garantii kaotab kehtivuse juhul kui:

  • Mööblel oli kahjustatud kliendi poolt.
  • Mööbel on kahjustada saanud määramata jõu mõjul (ootamatu, kontrollimata olukorra tõttu).

Kui olete avastanud mööblidefekti mööbli kasutamise tagajärjel, siis palun informeerige meid telefonil +372 6863231 või emaili teel info@hansamoobel.ee. Hansamoobel.ee asendab defektiga detailid või tooted 15-60 tööpäeva jooksul.

Juhul kui olete avastanud 24 kuulise kvaliteedigarantii jooksul peidetud defekte, siis palun pildistage nad üles ja saatke info@hansamoobel.ee . Saadame info edasi tootjale ning tootja otsustab kas tegemist on garantiijuhtumiga. Tootja otsusest teavitame teid kohe kui oleme vastuse saanud. 

  • Tootjagarantii ei laiene toote amortiseerumisele.
  • Juhul kui toote tagastamise põhjuseks on halb kvaliteet, siis vahetame selle toote uue vastu välja või tagastame raha. 

Juhul kui te ei ole rahul Hansamoobel.ee kauba või teenindusega, siis palun andke sellest teada info@hansamoobel.ee e-mailile. Juhul kui saadud vastus teie tellitud kauba või teenuse kohta ei rahulda teid võite teha päringu veebipõhiste vaidluste lahendamise Euroopa komisjoni http://ec.europa.eu/odr/ ning informeerida meid sellest.

Praak- või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele.

 

PRIVAATSUS JA ANDMEKAITSE

  • Kõik Hansa Mööbel külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
  • Hansa Mööbel ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele
  • Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist Hansa Mööbel andmebaasist.
  • Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse, Hansa Mööblil puudub sinna juurdepääs.
  • Hansamoobel.ee e-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel e-mailile: info@hansamoobel.ee või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas välja toodud juhiseid. 

Veebipoe www.hansamoobel.ee isikuandmete vastutav töötleja on ALV MILTRADE OÜ (registrikood 12193317) asukohaga Pärnu mnt.28-5,Tallinn, tel 6863231ja e-kiri info@hansamoobel.ee.

 Milliseid isikuandmeid töödeldakse

  • nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;

  • kauba kohaletoimetamise aadress;

  • pangakonto number;

  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);

  • klienditoe andmed.

 

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks

Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). 

Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

 

Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks. 

Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.

Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

 

Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse Zone Media serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) isikuandmete töötlemine toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

 

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

 

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

 

Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. 

Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni (kolm aastat). 

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

 

Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

 

Ülekandmine 

E-posti teel esitatud ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab ülekandmisele kohalduvatest isikuandmetest.

 

Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja päises vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

 

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (KONTAKTANDMED). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

 

MÜÜGITINGIMUSED

 

Veebipoe Hansamoobel.ee (edaspidi Veebipood) omanik on ALV Miltrade OÜ (registrikood 12193317), asukohaga Tallinn, Pärnu mnt 28-5, Tallinn 10141, Eesti .

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Tellimus tuuakse üle kogu Eesti täiesti tasuta Teie välisukseni.

Kauba saatmiskulud kannab müüja.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 30 päeva jooksul

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

30-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@hansamoobel.ee hiljemalt 30 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 30 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@hansamoobel.ee või helistada telefonil: +372 686 3231

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@hansamoobel.ee või helistada telefonil: +372 686 3231

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.